Nyår närmar sig med stormsteg...

Men vad ska jag ha på mig??
Jaa, jag brukar alltid va sent ute och eftersom jag inte är världens mest klädintresserade så blir det alltid misslyckat..
MEN FAN INTE I ÅR!! JAG VILL INTE !!!!
Så nu sitter jag här o kollar på fiiiin klänningar som jag hittar överallt på internet... mer tips skulle uppskattas!
Jag är tyvärr fortfarande kär i klänningen för 1.9 men haha dream on baby!

Okej lite kan jag vänta faktiskt.. men imorrn blire att prova balklänning igen, den här gången med Anna "som också ska dansa bal" men vafan! HAHA jag få paniiik! har ingen aning om hur jag vill ha det ... eller jo fast ändå inte...

En enkel klänning utan axelband. Den ska inte vara gul, röd, vit, eller bara ljus... färgen har jag faktiskt ingen aning om annars.. Sen ska den gå ut nedtill och ha små detaljer som är fina. Typ lite pärlor upptill eller nåt.. Klänningen jag hittade i helgen va väldigt enkel med en ros och veckad kjol som detalj, men jag kände att den nog var lite föööör enkel.. hmm allt återstår att se helt enkelt! WISH ME LUCK

Nu ska ja tjata vidare på Viktor som ska skicka ett dok. haha hoppas jag får det nån gång (ej kontaktbar eftersom han spelar WOW.. suck)

PUSS

Kommentarer
Postat av: anna

den idag var underbar! <3

2008-11-14 @ 19:42:33
URL: http://astrandberg.blogg.se/
Postat av: Ewa

meen linnea, nyår är sjukt långt borta :D du kommer hitta en super fin "suit" åt dig :)

2008-11-16 @ 18:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0