One Tree Hill

Sitter i soffan hemma i vardagsrummet och pluggar Geografi samtidigt som jag halvtittar på One Tree Hill... Åh vad jag älskar dig den serien!  Haha de är ju föööör snygga de där pojkarna!! <3 I love!
Geografin då, jo den går väl bra...
Vi ska lösa Bangladesh överbefolkningsproblem och imorrn blir det lite seminarium/debatt.. Haha vi kommer äga! NOT!!!  Jag tror vi kommer bli slaktade av Albin och Ralle -gruppen.. stackars mig och Henke ... :P

Sov så underbart gott i natt, som en prinsessa bredvid min prins =D (som är lite sp. ibland haha)

Nu ska jag i alla fall plugga vidare, eller kanske planera sportis imorrn.. JUSTE sportis fan! Får sluta vid lunch eftersom vi får läsa engelskaboken hemifrån och ändå måste jag stanna kvar i skolan till sportis, JAG VILL BO I STAN!  jaja, jag får väl läsa lite i skolan och gymma lite... jag har ju ändå 3 timmar på mig höhö

//Ciao

Kommentarer
Postat av: Ewa

goggo linnea, skit i ralle o dem, KÖÖÖR över dem totalt imorrn :D vår ide är mkt bättre !!

2008-11-12 @ 19:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0