Rulltårta!

Jaa Godmorgon alla sjusovare!
Söndag "morgon" och redan har det hänt mycket! Jag har kommit på att när man är ensam hemma ( utan föräldrar alltså) så känns dagarna mycket längre, oh jag älskar't! Annars brukar det blir så att man vaknar rätt sent, går runt som en zombie, pluggar och sen är det kväll! Trots att jag vaknade halv 10 i morse känns det som jag har hunnit med mer än vad jag brukar hinna med annars! Helt sjukt!
Jag har ätit frukost, bakat rulltårta(HELT PEFEKT), fixat disken från igår + bakandet, pluggat, kollat på tv, gått ut med Teo och påbörjat matlagning! På baran 3 timmar! Oh I'm so prowd!

Oj nu kom ida inbärandes med katten Trixi som är jättesmutsig under tassarna, dags att göra någon nytta! Pusshejs!

OCH AJG SAKNAR THAILAND!!

//Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0