Sex and the City


Klockan är halv 12 lördagen den 29 november 2008 och här sitter jag med min älskade lillasysteroch tittar på Sex and
the City filmen vid ett bord fullt med smutsiga tallrika och halväten mat! Haha vilke syn! jaa så det kan vara! Ida och jag är som sagt ensamna hemma den här helgen och då behöver man inte duka bort (i alla fall inte förrän mamma och pappa kommer hem på måndag).

Annars så har dagen varit full av aktiviteter men ändå inte...
Jag, Linnéa Trosell, vaknade vid 08.00 (!!!!!!) efter en hemsk natt med mardrömmar (!!) Jag har inte drömt mardrömmar sedan... sedan.... JAG VET INTE ENS NÄR DET HÄNDE SIST! Det är helt sjuk! Jag kan sova var som helst, när som helst, hur som helst men de senaste dagarna har varit helt uppochnedvända! Ena natten drömde jag att jag vaknade 5 gånger på exakt samma ställe och jag måste påpeka att jag aldrig någonsin drömt att jag vaknat innan! Sen är det även så att jag har gått omkring som en trött zombie på dagarna! Okej, jag är alltid trött men även om jag sover på dagtid brukar jag kunna sova på natten, allt är konstigt usch!

På tal om sova! Jag var på vårdcentralen för inte så länge sen angående sovandet. Läkar'n var sämst nånsin! Hon glömde kolla mitt järnvärde i blodet, ringde sedan och sa att vi skulle åka in igen, punkt! Jag och mamma åkte in igår, sjuksöterskan säger, man måste ta provet på fastande mage! OKej att jag visste det i efterhand men läkar'n borde ändå informerat om det, nae jag blir så jäkla trött !(haha ännu tröttare alltså)

Nu blir det långt men dagen har kort sett ut såhär:
Städa, putsa fönster, ut med Theo haha och Jonas :P, Adventspynta (fixa ljusen i ljusstakarna for a very long time), laga mat, se på film och njuta av att det snart är december!! WIhoo! <3

Nejmen nu är filmen snart slut och då ska Ida o jag ut med Theo i SUPERMÖRKRET och sen ska jag försöka sova.. hoppas drömmarna håler sig borta! Wish me luck!

//Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0