Sleepy!

Suttit och pluggat ikväll... öö har kommunikationsgrej imorrn men faktiskt har jag inte pluggat ihjäl mig tro det eller ej!
Shit helt stolt är jag över mig själv höhö! Justfan! skulle skriva ut en grej, äh det kan vänta :P

Annars så saknar jag mycket just nu!
Brudarna efetrsom det var så länge sen vi träffades och de betyder lika mycket nu som de gjorde på Atlas
Pojkarna i gamla klassen också faktiskt...
Anna eftersom hon är en sån underbar vän <3
David eftersom han är så ååååå<3 jag saknar ord och för att han är i norge....

NAe nu ska jag fixa utskriften och sen ska jag nog sova... pusspuss

//Ciao

Kommentarer
Postat av: anna

saknar dig med min vän! hoppas att vi kan ses i helgen! :)

2008-11-11 @ 13:43:28
URL: http://astrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0