Sommar & Sol (8)

Sommar och sol, vi har korta kjol och vi vill ha dig, Markoooolio!
Jaa, sommar, jag vill ha sommar! Kalla kvällar, regniga eftermiddagar
mörka morgnar, ruggigt! Jag älskar sverige faktiskt, men när det är
november så vill jag bara härifrån! Föra varje träning vill man bara ligga
i sängen och gömma sig för världen! Varje morgon vill man bara ligga kvar
i sängen och vara varm hela dagen. Varje bussresa hem på eftermiddagarna
blir man rädd för, vill inte gå ut i mörkret, blåsten och regnet för en tjugominuters
promenad hem, vill inte, vill inte! Men som sagt efter vintern kommer tö! Sommaren,
Det är nästan värt det ruggiga novembervädret, bara man får vara med om att blommorna
blommar, träden får löv, sommaren kommer och löven ändrar färg på träden. Det är
nästan värt allt det mörka för de mysiga jularna. Men just nu känns det så tungt,
så tungt....

Nu ska jag övningsköra till stan, lämna av Becka hemma hos sig och Ida på
dansen, sen blir det gym med pappa och kanske övningskörning hem också..
We'll see

/Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0