Cloetta in my heart <3

Tjenahopp!!!!

Guuuud vad gott!!! Mums i magen! Jag och D,. åkte du till Ljungsbro en sväng idag o vet ni? Linnéa var väldigt sugen på godis och så så det blev en sväng förbi Cloetta! GUUUD VA MKT GODIS!!! En hel kasse full! Jeses Christ vad illa xD men åå så gott!

Jaa vaknade hos D. sen blev det en film "The Great Debator" (öö hur stavas det??) Haha men iaf grymt bra film! Sån där känsloladdad film som man blir arg, glad o ledsen av på en och samma gång! Vilken start på dagen! Film toppad med nybakat bröd från bageriet, te och skagenröra <3 svårslaget säger jag bara! <3

Sen drog vi förbi stan där jag köpte en ram. Jag ska nämligen ge morfar ett kort (han fyller år i morgon). Men vad tycker ni? Ska jag ge ett kort på mig och Ida, mig, mamma och Ida eller en bild på Morfar och mormor o porschen??? BESLUTSÅNGEST.COM!!! Jag tänkte ha en bild på mig och morfar först men det sket sig av många anledningar...... =(
Jaa, i alla fall. Träffade Emma på stan med höhö! Sen så åkte vi och kollade på D.s systers lägenhet på apotekaregatan. OMG VA FIIIN! en trea på 90kvm med nivåskillnader och all tmöjligt SUPERMYSIG och snacka om att jag vill flytta hemifrån jag med!

Jaja nu ska jag plugga matte o äta godis höhö pöööössss

//Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0