Fredag hela veckan!

Ja, Hallo Freunde!

Mmm, sitter i en soffa i skolan, snart är det lunch! oh ja!!!
Trippen till vc blev väl lite si o så haha
Jättetrångt där inne med två läkare och grejjer och jag som bara flumma runt,
stackars läkare asså...

De kom iaf inte fram till mycket. Hon klämde o kände o lyssnade o jag satt där som ett ?
Sen fick jag i alla fall en kräm som jag ska smörja mitt ansikte
med i en månad. ( helst inget smink under denna månad herregud jag vill inte gå omkring o se ut som en zombie med massor rött i facet, bläää!) Fast jag får ju använda mascara, weii lucky me hahah
Sen tömde en sköterska mig på blod - modiga Linnéa vågade titta :O haha *proud*

Nu ska vi snart äta sen är det Historia. Puss på't höhö

//Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0