Headache!!

Jaa än en gång sitter jag här framför datorn och än en gång har jag fetinghuvudvärk... WHY?!
Har  glasisarna på mig när jag sitter o pluggar eller vid datorn men ändå värker det sjuukt mycket! Jag vill inte!

Jaamen skit samma!
Gårdagen var mysig, sen sov manda här men inte allt för länge eftersom vi var tvungna att gå upp 7! (eller jag var, manda sov till typ 8). Bilåkning in till den stora staden där körlektion väntade(som gick sådär men jag äger på traffikregler höhö)
Jättekissnödig som jag var åkte jag buss till Mjärdevi där ett akut toabesök och lite gymträning väntade.. SKÖNT! Jaja sen hem, laga mat, snoka runt på D.'s dator (hittade jättesöta bilder på honom asg* ) och matteplugg! I DON*T GET IT!?! Do you??

Nu ska jag väl sätta mig där borta o plugga enm stund till innan det blir att åka till staden igen... PÖSSSSSSS
Jag kommer bli dödad men I don't care haha

/Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0