Kolhydrater

Sitter och bloggar i skolan...
Vi har Naturkunskap B och jag fattar ingenting haha vaddå kolhydratens kemiska uppbyggnad, no comprende?
Eftersom Jossan och Louise ska iväg på Rudolph grejs i många många veckor framöver så är det bara jag Ewa o Henke i vår grupp  (Emma har knappt några lektioner med oss) och Ewa är borta hela v 46 då vi ska ha två redovisningar med vår grupp haha det blir mysiga redovisningar haha

Igår var en segisdag, jag får väl skylla mig själv. Familjen Svensson kom vid 4 och mamma tvingade ut mig på en promenad, oh herregud vad illa jag mådde! Fast jag måste nog erkänna att det var rätt skönt att få lite frisk luft ändå =)

Nu ska jag nog återgå till Naturkunskapen --- höhö


Påsen innehåller mycket snabba kolhydrater vilket inte alls är bra!  höhö
Dock ska jag avstå från detta de två närmsta veckorna eftersom det väntar en
fettokväll vilket kommer avnjutas mycket mer om man avstått från ALLT innan!

Wish me luck

/Ciao

Kommentarer
Postat av: jossan :D

good luck chuck !

2008-10-13 @ 12:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0