Live your life!

Jaa, det är just precis det jag gör för tillfället.. NOT!
Sitter här i tvrummet och skriver på min rapport om Thailands historia, weiiii! Superkul!
Men nu är det såhär att vissa saker måse man göra, även om det är tråkigt! Man uppskattar ju inte det roliga om man inte har mindre roligt ibland, eller hur? Saken är den att jag bara skrivit en halv sida av fyra. Men å andra sidan ska den inte vara klar förrens nästa fredag så jag kan sitta och fila på den lite då och då, ingen brådska.

Så, lov och allt i en vecka riktigt skönt! Men när skolan börjar igen, drar den igång på riktigt! Herregud stress.com blir det v. 45 och v.46 så därför ska jag verkligen fixa lite av allt den här veckan,,, Om alla runt omkring tillåter det dvs.....
Helgen och måndagen har mest sett ut så att tjejkvällen blev väldigt lyckad! bservera, HELA söndagen spenderades med D! Vi tog en sovmorgon (extra lång eftersom det är vintertid alltså +1h) löpning, City Gross, pizzabakning, hälsa på mormor och morfar.. mysdag helt enkelt!

Idag skulle D. göra det sista på novemberljus så han lämnade mig vid lunch men det gör inget för det är skönt att´vara ensam ibland med. Då kunde jga ju plugga lite och träna utan en supersnabb snubbe! Blev en sväng till gymmet där pappa gjorde mig sällskap så nu känner jag mig pigg och glad! SUPERSKÖNT!

Men nej! Nu ska jag kanske plugga lite, liiiiite till

/Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0