Sleeeepy...

Matteprov idag....

INGEN ANING OM HUR DET GICK!!

Massage idag, sjukt skönt o roligt o intressant, look forward to this class <3

Förövrigt går jag mest runt som en liten zombie, trött, trött, måste ha helg, måste vila huvudet från plugget en stund..
Tur att jag ska spendera helgen med både amanda o anna (tror det blir så) Det behövs verkligen! Oh jaa!!

Nu äre på't igen! 1992 och 1999 kvar på Power Pointen sen är decenniet avklarat!! Då väntar mina älskade filosofer på mig!! Gud så mysigt vi ska ha det ikväll, jag, Marx, Platon, Aristoteles, Locke och två till väldigt anonyma filurer...

/Ciao

Kommentarer
Postat av: jossan :D

descartes och kant .. yes jag kom ihåh :D

2008-10-02 @ 13:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0