Städa stöda varje fredag o så varje jul, det tycker jag är kul!

Japp äntligen lördag och framför allt äntligen lov! Men ingen tid att ta det lugnt här inte nej nej..! Städa hela huset ojojo!
Men det är ju bra att få lite ordning på tillvaron ibland och nu när allt är klart så känns det inte lika jobbigt faktiskt. Det värsta med att städa är att dammsuga! Man får ont i ryggen och man kan inte dammsuga exakt där man vill utan att ta bort munstycket... och sen när man kommer till Tvn finns det tusentals meter med sladdar som man måste sära på, lyfta på etc för att göra rent.. suuuuuck!

Prata lite med D. nyss haha där var det en som inte kom ihåg att han hade ringt mig 1 i natt.. oops undra vad mer han inte kom ihåg höhö oroväckande :P Vet inte när jag får träffa den där filuren igen, försökte boka in natten men såklart svarade han inte.. så jag kanske får nöja mig med morgondagen??

Nu ska jag hoppa in i duschen, Jossan kommer om en timme cirkus o resten lite senare...
Hoppas att kvällen ska bli bra! känns lte segt nu?? MEN NEJ TAGGA LINNÈA!!!

jaja nu ska ja in i duschen som sagt pösssss!    
(bruden till höger alltså amanda är en av de som kommer sen) 
höhö


/ciaooooo 
                                   

Kommentarer
Postat av: amanda jaao :D

HAHAHAHHAH xD det är såna här bilder som gör mig stolt !

2008-10-30 @ 12:46:11
URL: http://greklock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0