torsdag, redan?

Sitter i soffan här hemma och slappar.. mmmm underbart!
Egentligen så borde jag nog plugga lite engelska, men det kan jag göra nästa vecka, jag orkar verkligen inte nu!!

Efter mitt lilla äventyr på bibblan kom ju David. Det blev en liten tripp till Thai coconut och sen till Ljungsbro. Det är så himla mysigt hos David i ljungsbro, ett typiskt "här vill jag fira jul - hus"!! Jaa! Mys hemma hos honom, men trött som jag var somnade jag i soffan när vi såg på en "jättebra film" som David sa.. Haha men är man trött ska man sova!

hmm, jaa idag då? Jo först lite stressigt på morgonen o sen blev det geografi (i ett annat klassrum eftersom vårt är barakaderat av handbollsspelande stockholmare), startat ett nytt projekt om Bangladesh, vi ska tydligen lösa överbefolkningen, spännande! Sen så var det lunch och jag måste tillägga att det var en väääldigt rolig lunch! hahah xD herregud! Folk som sitter o äter med träningsskorna på bordet o jag vet inte vad! Den där stunden på lunchen behövdes! Tack tjejer! Engelska, med nya engelska ord och story-writing (ingen aning om hur det går egentligen) och sen bar det av till Ånestad där mina sportisbarn väntade. Hahaha idag lyssnade de allt! GO ME!!! =D

Aja, ska väl kolla på tv resten av kvällen eller nåt!

By the way! ÌMORRN FYLLER EMELIE 18!! GRATTIS TILL HENNE!!



/Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0