trött, trött, trött...


jaa. jag är så himla trött! Kroppen vägrar lyda mig! SUCK!

Nu ska ni få en liten uppdatering här :P Igår så var jag i Stockholm med D. och Ida. Det blev en väldigt speciell upplevelse måste jag säga. Två systrar och en pojkvän som är anti till att handla kläder höhö vilket innbar kriiig! Men som tur är har jag Ida som alla av någon konstig anledning lyssnar på? Det är jätteirriterande! Om jag säger något så retas folk bara men när Ida säger nåt så är det liksom lag!  varför är det så?....

I slutet av dagen hade det ändå blivit några inköp. D. köpte skor o två t-shirts, Ida en tröja, jag en tjocktröja, 2 trosor, ett par vantar och ett par söta örhängen... så helt okej trots allt!

Haha jag var så tröttnär jag kom hem så efter att ha lagt på telefonen efter att ha pratat med anna i 4min? så låg jag bara helt zombie-aktig och stirrade in i väggen....! Somnade sen och sov till 10 när D. väckte mig och TVINGADE mig att borsta tänderna! haha men det var npg tur det.. sjukt läskigt var det! Mina ben vek sig när ställde mig upp!

D. o Ida åkte nyss in till stan - I know weird haha! och snart kommer Anna <3 och lite senare Emelie, Amanda och kanske kanske Ewa.... myyyyyyyyyyyyys blir det!

/Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0