Underbara älskade <3

Sitter här och degar i soffan framför tvn med datorn i knäet! suuck vad patetiskt!
HAHA näe men jag fick lyckokänslor av Idol ikväll, ingen aning om varför...
Kanske är det att de sjöng ABBA låtar! ABBA var sån jäkla bra grupp, tänk hur
många runt om i världen som de påverkat och hu kända de var och ÄR än idag!

Nu är det Fredag hela veckan med nån konstig gäst haha cpbrud som skriker o har sig ??
Peter Settman ä iof också gäst och han ju föööör underbar (plus att David hellenius
alltid är med o han är ju så jävla snygg o charmig höhö)

Måste bara säga att familjen har varit väldigt mysig ikväll. Musik, familj och myys i mitt hjärta <3

Haha bilden på David H. funka inte att ladad upp men Peter duger haha

Ett väldigt killtokigt inlägg jag vet.... men D. är på krogen så jag får väl trösta mig på nåt sätt höhö

/ciao


Kommentarer
Postat av: jossan :D

haha händer david på krogen tonight ;D ? sweet ;D kanske ska ta mig dit trots allt då ;D hahaha. see you tomorow my dear <3

2008-10-24 @ 23:58:51
Postat av: Settman äger =)!

2008-10-25 @ 12:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0