underbara höst <3

JA! Höstmys!! Åh vad jag har saknat det här!
När man va liten spenderades varje helgdag till att kratta löv och hoppa i lövhögen! Men på senare år har man haft andra, "mer viktiga" saker att göra... snyft säger jag bara!

Idag gick jag upp halv tio efter att ha legat och dragit mig i en timme.. UNDERBART! Jag kom på att jag inte har gjort så sedan mitten på sommarlovet. Bara legat kvar i sängen och halvslumrat, legat o tittat upp i taket och bara tagit det lugnt. Alla helger sedan sommarlovet har varit planerade med matcher etc. och även om David och jag kan ligga o snooza till halv tolv ibland så är det inte samma sak. Det ligger på helt olika nivåer....

Dagen har annars spenderats med att kratta löv och hoppat i lövhögen! UNDERBART JAG ÄLSKAR ATT INTE BRY SIG OCH BARA VARA!!  <3

Annars är det PARTY ABEND!! förfest hos jossan först innan alla ska dra till krogen, haha får se hur det blir med den delen, vi får hålla tummarna helt enkelt :P Sen blir det antagligen några timmar med David innan han åker till Danmark på Söndag för att vara borta typ hela veckan eftersom han ska till Luleå med.. jaja det är iaf PARTY ABEND haha ojojo

här kommer ngra höstbilder <3


Snygg jag är precis innan jag hoppar av gungan.. NOT


Ida o Theo <3

Nu ska jag äta o sen blir det lite engelskplugg

Take Care

/Ciao

Kommentarer
Postat av: anna

haha blir inte samma sak med sovmorgon med david, nej kan tänka mig det... hmmm. Gulliga bilder ! <3

2008-10-11 @ 13:29:36
URL: http://astrandberg.blogg.se/
Postat av: Theodore

Jag tror bestämt att ni har döpt honom efter mig. För jag är så snäll och trevlig:D

2008-10-30 @ 14:26:08
URL: http://theodore.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0