Melktert! HAHA

Nu var det alltså tre timmar sedan jag bloggade sist - ILLA! - fast det är ju klart, så många läsare har jag inte i alla fall..
höhö

På senaste tiden har jag tränat, blivit sjuk, träffat David, gått i skolan, pluggat, bakat Syd Afrikansk kaka och haft sportis.. Ja, Marco King, min gamla klasskompis från Syd Afrika är i Sverige och hälsar på i en vecka. Han bor hos Eric och tar det allmänt chill! Igår åkte de runt till bl a Katedral och John Bauer för att hälsa på fd. Atlasbarn. Eftersom jag är lat bjöd jag hem de till mig (allt för att få skjuts hem). Grejjen var bara den att jag åkte med mamma hem istället och blev het förvånad när en bil körde upp till oss.

Rätt så kul blev det sen i alla fall. Vi bakat Melktert xD som blev helt cpmisslyckad (OBS! mitt fika för denna vecka är därmed slut) och spelade poker med monopolpengar eftersom Marco o jag är så snåla plus att jag är sämst på poker. Haha men jag överträffade mig själv igår! Efter tre  omgångar hade jag värsta greppet om det där med poker och det slutade med att jag tog hem hela potten två gånger i rad, det kallar jag skills!

Äsch, nu ska jag göra min filosofiuppgift eftersom jag inte är med på lektionen i morgon, Jag ska kolla upp min trötthet och mitt konstiga ansikte som har massor konstiga prickar, hmmm?? Hoppas det inte är som i nian, jag orkar inte gå runt utan smink i flera månader! A BIG NO NO PÅ DET!!


Poker time! fr v. Marco (med grymt lite pengar)
Björn Bröder kortlek
Eric (som kommer satsa hurmkt pengar som helst och förlora till MIG)
monopolpengar
Glas
vattenkanna höhö

/Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kommer nog inte bli som i nian nea :P

2008-10-17 @ 00:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0