AAAAAAAAA! PALLA!!

Klockan är 07.10 och jag har redan haft ett gräl med pappa!
Dagen börjar alltså dåligt, men vafan han började.
Jag kan väl inte rå för att vi bor i ett gammalt hus och att deras ssovrum är under mitt så att de hör så fort jag tar ett steg!
Jävla helvete!
O nu ska ja stå ut med det här i bilen in till skolan..
snälla ja pallar inte!!

Ikväll är det fest, vilket är det enda ja kan se fram emot den här veckan känns det som!
Ja peppar iaf! Skolan är sjukt jobbig och jag kommer behöva plugga grymt mycket i helgen och nästa vecka.
Hjälp mig!

Nu ska jag borsta klart tänderna o sen sätta mig i den nya svarta saaben med en m eötj%&% .... Ida får fan sitta fram!!


Kommentarer
Postat av: anna

den där bilden känner man igen!;P

2008-09-19 @ 18:24:02
URL: http://astrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0