Ett paket prickig korv om jag får be!

Nej, jag mår minsann inte alls bra idag heller. Det positiva är att jag mår mycket bättre iaf!

Mamma och pappa åkte till Stockholm vid 10 i morse, de ska på bröllop. En Mjölbybo ska gifta sig med en Stockholmare, hur kommer detta sluta? Grejjen är iaf att gästerna på bröllopet kommer att bestå av snobbiga 30 åriga Stockholmspar och jaa... mamma och pappa. Haha vilken jäkla syn! Stackars xD

Dagen har fungerat bra. Jag fixade mammas hår, gick ut med Teo och städade köket med min älskade syster. Mohaha, när föräldrarna r borta fixar Ida o jag som VI vill ha det i köket, för vi hatar mammas o pappas lösningar, EVIL!  Kaffebryggaren t ex kommer det dröja innan de hittar .. tihi

Snart ska jag iaf städa mitt rum eftersom tom Jonas klagade på allt damm.. Oooopsiii! Men hallå, jag har ju varit sjuk! (A)

Måste bara säga att gårdagen var störd. Gick omkring och var arg på allt och alla 24/7! Förlåt! Telefonsamtar med Amanda och Anna gjorde dock humöret lite bättre :) Tack ! Mammas kommentar om mitt humör gjorde inte saken bättre, haha men jag hoppas verkligen inte att hon har rätt, det vore illa :P Jackan jag la ut i förra inlägget (den färgglada) är jag verkligen kär i men mina päron är så extremt anti.. hjälp mig!! 


 Jag älskar verkligen äggröra, men vi har ju bara ett ägg som jag inte vill använda upp så jag får snällt vara utan. Tur att jag bakade banankaka igår säger jag bara! En till positiv grej är att min begäran av äggröra har försvunnit lite då jag har upptäckt att vi har prickig korv hemma! MUMS :D

Äh nu måste jag  verkligen städa så att inte David dör av smutsförgiftning när han kommer i morgon! För jaa, jag ska träffa min älsk imorrn för första gången på över en vecka! Wiiie :D <3
Ciao!
None


Kommentarer
Postat av: amanda jaao :D

hah xD linnéa så jävla skön ! fatta åke & eva med sthlmare jag dööööör HAHAHHAHAHAHA varse ;) vi har alla såna dagar linnéa.. bara att vi normala människor har dem oftare ! :P hahah , det låter som ni inte har mat hemma ;D shiiit bruuush, hoppas du ger dig ut i civilisationen soooon ..verkar vara ACHTUNG ACHTUNG !! haha älskar dig städoman <3

2008-09-06 @ 18:09:43
URL: http://greklock.blogg.se/
Postat av: felix

stå på dig om jackan, den är ju snygg ffs!:)

2008-09-07 @ 17:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0