I'm not pop!

Innan inlägget blir oseriöst måste jag bara lägga till detta mer seriösa:
Älskade vän, det ordnar sig, jag lovar! Det är inget jag bara säger utan det ÄR så... Du o jag föralltid <3 sagapo
.......

KLAR MED ALTERNATIVMEDICINEN!!!!

Har suttit här sedan jag kom hem halv 5 cirkus
Inte speciellt effektivt plugg, men hyfsat och jag
känner mig inte lika stressad längre.
Blir att hoppa över träningen i morgon
annars kommer stressen tillbaka... blä på den!

Lyssnar på världens bästa pepplåt
lyssna på den!

Haha måste bara berätta en grej!

Jag var så glad att jag skulle åka hem tidigare idag..
sätter mig på busshållsplatsen, ingen buss...
ringer emelie vid 15.00 (bussen ska komma senast fem i)
o frågar vart bussen är eftersom hon ska gå på i köpmansgränd.
EMelie säger : ingen buss har kommit ännu.. shiiit tänker jag o ringer min älskade mamma :D
Hon ringe ÖT och fixar taxi till mig o emelie...
Tjugo i 4 kommer taxin, men emelie fick inte åka med..? weird öö oh jaa..
Men jag satt där med 4 "okända" människor o taxichaufförn aha rätt skön snubbe ass...
(När jag sitter o väntar kommer världens läskigaste gubbe o stäler sig o glor på mig, går rakt emot mig o stannar rakt framför mig, 1 METER IFRÅN! GISSA OM JAG BLEV RÄDD och ringde mamma fortast möjligt!! DÅ GÅR JÄVELN IVÄG!! FETINGLÄSKIGT!!

Anna o Erik firade 1 år igår.. sötisar :D GRATTIS till dem :D

/Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0