min lilla flicka <3

Jag älskar dig min lilla flicka <3

Livet går vidare, det vet du... =)
Var arg, var ledsen gör vad du vill, gör som du vill!
Det är verkligen nu som du verkligen har anledning till det och verkligen nu som vi unnar dig den friheten!                 
Du är värd så mycket mer!
Du är värd så OTROLIGT mycket mer!                              

Telefonsamtal är väldigt nödvändiga ibland.
Balsam för själen är det att shoppa. Jag säger att telefonsamtal kan vara balsam det också <3

Skulle varit i Ulljuck nu, på marknad =(
Tyvärr ville inte min rygg det så istället fick jag åka hem, knarka ipren och sova....

Det sista jag vill säga är att vi två har rätt som killar! Förr eller senare  har vi rätt...

/Ciao <3


Kommentarer
Postat av: jossan

what ?

2008-09-11 @ 15:28:41
Postat av: ewa

linne, I love you <3 du är balsam för själen :D tack för att DU finns.

2008-09-11 @ 16:12:42
Postat av: anna

gumman, hoppas du mår bättre nu. =)

2008-09-11 @ 16:53:19
URL: http://astrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0