Mums filibabba!


Sitter här o pluggar, det enda jag gjort den senaste tiden känns det som.
Fast helgen har jag ändå varit normal! Spelade match igår, pluggade ca 2 h max

Idag  tog jag o D. en riktig sovmorgon! =D Det behövdes!
Sen ltie plugg från o till.. Sen tog jag Ida, David en tripp till City Gross o handlade dumle för att kunna göra Dumlemuffins <3 MUMS :D

Nu sitter jag o pluggar igen efter att ha mättat mig med kyckling i kokosmjölk smaksatt med grön curry från Sukhothai!
David blev sugen o eftersom jag skulle plugga hade han ändå inget att göra haha så himla söt :P

jaja, borde fortsätta pluggandet nu

/Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

sokhothai<3 Haha xD som funny!

2008-09-29 @ 08:25:00
Postat av: anna

det var från mig xD

2008-09-29 @ 08:25:35
URL: http://astrandberg.blogg.se/
Postat av: jossan :D

älska sukhothai!

2008-09-29 @ 17:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0