Ny dag, nya möjligheter!!

Japp, Måndag igen! Vilket innebär skola!
YES! Något att göra om dagarna igen!

David är i London just nu, åkte hemifrån mig halv 4 i natt... herre gud, hur orkar han?

Jaa annars har dagen varit helt okej faktiskt. Naturkunskap och Samhällskunskap. Var med om världens skrattanfall på Samhällskunskapen, aldrig varit med om något liknande haha det övergick t o m i riktig gråt, jag grät istället för att skratta. Vilken dag! Mitt skrattanfall resulterade dock i en extrem huvudvärk och i slutet av dagen kände jag mig sjukare än någonsin.

Jossan och Ewa var inte i skolan idag. Sjuklingar... Men Ewa har sagt att hon nog kommer imorgon vilket gör mig überlycklig eftersom vi ska shoppa imorrn!! DET BEHÖVS!! Sooo looking forward to it!

Ska ut o gå med Jonas sen verkar det som, plugga lite kommunikation o jaa sova :) 
 
/ Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0