Oxjärpar med .... gurksås??


Jaa, Linnéa stannade hemma idag igen. Mer uttråkad än någonsin!
För en gångs skull vaknade jag inte halv 8, jag lyckades sova till tio i 9! Ett stort framsteg i min hemmavistelse!

Jag förstår inte riktigt vad det är för fel på mig. Jag får ont  i huvudet så fort jag ställer mig upp och blir helt anfådd och börjar hosta av att gå upp för trappan. Idag har jag även börjat må illa. Det positiva är att mitt illamående går över när jag äter äggröra. Mums vad gott! Synd bara att det endast finns 2 ägg kvar och inga tortillabröd kvar alls :(

Dagen har annars spenderats med kläder på min datorskärm, har gått och blivit lite småkär.  Ne nu ska jag gå ut med Teo. Blir väl ca 200 m eftersom det är allt jag orkar. Stackars Teo.....

tihi rätt fin men jag är itne helt 100 på fickan på ärmen.

Gosh.. me like :D

och så min favorit :D ohlala :D

Hittat en grymt fin tröja på Only men den funkar inte att lägga in här.. suck :P

Time to go
/Ciao

Kommentarer
Postat av: jossan :D

köp den sista jacka, den grymma , you know (Y)

2008-09-05 @ 23:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0