Sjuk och hungrig

Det här är värdelöst! Jag är så uttråkad att jag gör saker som kör slut på mig!

Jaa, jag vet jag borde gå till skolan i så fall. Grejjen är den att jag skulle inte orka. Allt jag hör är som ett eko i mitt huvud och helst av allt vill jag bara att det ska vara tyst!

Förrutom att jag är uttråkad så är jag också extremt hungrig när jag är sjuk! Jag blir även sugen på saker som jag aldrig är sugen på annars! Igår t ex. åt jag upp ett helt paket tortillabröd och idag har jag ätit ett halvt till. Hur fungerar jag?

För tillfället lagar jag det godast jag vet, nämligen äggröra!  MUMS!!  två portioner äggröra med toast, det sitter gott i kistan! oh jaa, datorn står alltså bredvid spisen. shiit va stellan skulle döda mig!

Så om dagarna går jag alltså omkring och äter och gnäller. Men det är hemskt att vara sjuk när man blir rastlös. Det är mkt bättre att ha feberfrossa och inte orka eller känna för att äta eller göra någonting. Nu får jag dåligt samvete för att jag proppar i mig mängder av mat utan att träna. Jag är ingen träningsnarkoman alls! Vad än Anna säger!

Det enda som jag har gjort idag, som är lite vettigt är att prata i telefonen med Anna o David. Även om det inte var världens gladaste Linnéa i telefonen så hjälpte det iaf.


Nu ni blir det äggröra... SOM SER SÅ EXTREMT MKT GODARE UT ÄN DEN PÅ BILDEN


CIAO!


Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHA toartillabrödXD roligaste på länge! (L)

2008-09-04 @ 19:41:23
URL: http://astrandberg.blogg.se/
Postat av: Nina

äggröra.. ska du inte ha lite glass till? ;)

2008-09-04 @ 20:28:00
URL: http://lilldabz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0