v.40, när ska den sluta?

Tisdag idag! Vilket innebär studiedag!! JIPPI!

Plugg till matteprovet i morgon innebär även en studiedag dock, men skönt att inte behöva gå i skolan OCH plugga matte iaf =)  Sen blir det även lite Historia-plugg.....


Igår satt jag hemma och pluggade lite matte..... (extremt lite)  när jag fick ett samtal från D. Happy happy och pappa skjutsade in mig till stan vid halv 9. Det blev en tripp till hans jobb (...) och 15 minuter i massagestolen där medans jag väntade på att D. skulle bli klar.. I <3 massagestolar! :O
Rätt sen kväll iaf, med en liten cykeltur till utkiksplatsen vid 00.00 .. myys<3

Tog bussen hem vid halv 9, träffade Giller på resecentrum haha trevlig busstur med den långe mannen! Haha verkade varit en jävligt kul fest igår asså! Galet! :P
Nu ringde Eric o ville h hjälp med matten, får se hur mycket jag kan hjälpa med jag får väl ge det ett försök!

Och Anna min lilla kringla haha xD Hoppas verkligen vi kan ses i helgen :D I miss you <3

/Ciao

Kommentarer
Postat av: anna

wiiho, vilka pinglor!;)

2008-09-30 @ 22:19:50
URL: http://astrandberg.blogg.se/
Postat av: anna

wiiho, vilka pinglor!;)

2008-09-30 @ 22:36:53
URL: http://astrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0