We were smoking funny things...

Singing sweet home alabama all summer long....<3

Här sitter jag i skolan igen. Snart bär det av till Ånestadskola där 6 barn ska vara med på sportis!
För er som inte vet vad det är kan jag berätta det .... Korpen annordnar sportis för lågstadiebarn på olika skolor i Linköping. Sportis innebär att barnen ska, efter skolan, en timme i veckan komma till gympasalen ha kul och röra på sig. Första gången är idag och bussen dit går 15.13 från forskningsbyn! Hoppas att det går bra och barnen lyssnar på mig lite iaf... =)

Annars har dagen varit knäpp.. Allt blev tydligen för mkt och engelskan blev droppen! Tack alla som bryr sig (tack även till de som inte bryr sig men låtsas) ....

Ne men nus ka jag börja röra mig mot matsalen, måste få i mig nåt  i magen innan träningen även om det innebär att jag måste sitta ensam i matsalen... ojojo :P

where has the happy girl gone?

/ciao


Kommentarer
Postat av: anna

önskar jag kunde vara med dig hela dagarna då allt känns så tugnt!

2008-09-25 @ 17:25:31
URL: http://astrandberg.blogg.se/
Postat av: jossan :D

förlåt om jag inte hjälpte dig , vet inte vad jag ska göra bara .. :(

2008-09-25 @ 21:15:31
Postat av: madde

Förlåt Linnéa att jag inte kunde följa me dig på engelskan :( Fick värsta dåligt samvete :P :/ Hoppas du mår bättre snart .. Du måste släppa pressen ! :) <3

2008-09-25 @ 22:20:02
URL: http://biewendt.blogg.se/
Postat av: Oskaaar

hej :D

2008-09-29 @ 07:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0