IKEA wear - Redovisning

Ja, torsdag morgon igen!
Svenskaarbetet om IKEA ska redovisas nu.. hoppas det går bra!
Allt är klart i allafall så det borde gå hyfsat bra i allafall! Den är ju
trots allt klockren! eller hur?....

Sen blir det engelska..... jättekul! verkligen..... Men man kan ju hoppas i allafall.....

Gårdagen blev rätt bra sen ändå. Åkte med Jonas och Magnus till Coop Extra och lekte lite "vad ska vi äta" medans Jonas lämna CV. Sen tillslut ringde David upp mig efter en lång tids väntan så han hämtade mig och vi spenderade eftermiddagen med att rensa hans dator och meka med hans bil!:P jättekul...
Men nu vet jag i allafall hur man sätter fast ett baksäte och alla säkerhetsbälten i en bil, det är ju en bra kunskap att ha med sig till framtiden! :D  Kvällen slutade med att vi åt hemmalagad thaimat och sen fick åka en sväng till ljungsbro och lämna nycklar.. Observa att jag körde! wow på den!


wish us luck! /Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0