Påskilska!

Glad Påsk allesammans!
Sitter här i det väldigt ostädade köket hemma i Nääs och funderar på att borsta bissingarna efter en liten frukost. Det städas verkligen på hög nivå här hemma och jag är glad att övervåningen redan är färdigstädad så att jag slipper slita ihjäl mig idag. Dock blir det att fixa lite på verandan och kanske i biorummet.. får se hur det blir.

Gårdagen var rätt mysig med flickorna. Det blev Talang 2009 och den där filmen jag tog med... "I could never be your woman". Han som spelar Pheobes man i vänner spelade en skådespelare som blev kär i en tv producent (Michelle Pfeifer?) trots att hon var typ 11 år äldre. Han var så himla söt <3 mycket skratt och mycket kärlek. Efter en mysig kväll kom jag hem fråmåt kvart i ett för att sova en hemsk natt.. 

Knäet blir bara värre, kan bero på att det har blivit stelt men herregud vad ont det gjorde i natt! Det tog 5 minuter att lägga sig på ett skönt sätt eftersom jag måste lyfta och stödja och hålla på för att det itne ska hugga till i benet. Jag blir så arg! Tänk om det inte blir nåt Boda Borg på måndag... :( Men de gör så jävla ont jag blir så förbannad! Ska försöka ha kul ändå, ska ju bli firad typ 2 månader i efterskott ikväll. Mormor o morfar o gittan &istvan mysigt :D
Nu blir det att plocka ur diskmaskinen. .hugs and kisses  Jag borde verkligen plugga lite,,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0