Slumdog Millionaire

Påskolvet är här! Ja, det är faktiskt sant!
Och här sitter jag hemma i soffan och läser alla mina vänners bloggar om vilket fantastiskt lov det är och hur mycket alla gör hela tiden! Så otroligt peppande! ... (not)....
Det är helt mitt eget fel, men på nåt sätt känns det som att jag är helt ensam i världen! Brukar ha hyfsat fullt upp på lov men nu orkar jag inta ta tag i det och göra något vettigt av det! Hade tänkt att jag skulle plugga idag men lusten finns inte där heller! Får väl ta några timmar på söndag och göra't då istället!

Så här sitter jag och är rastlös men utan någon ork i kroppen, funderar på att gå på bio ikväll så jag har suttit och kollat trailers. Slumdog Millionaire verkar hyfsat bra men eftersom att Ida är den enda jag vet kan och vill gå med mig så funkar inte det eftersom att filmen har 15års gräns! Ida är endast 14... kanske att vi försöker få med pappa så han kan bekräfta hennes "rätta" ålder men vi får se vad det blir av det.. annars kanske det går att hyra hem nån film istället... ? Undra egentligen vad det är som bestämmer om en film inte passar till en 14-åring, för slumdog millionaire kan väl inte vara så grov? Nae hade själv nästan glömt bort den tiden man inte kunde gå och se alla filmer, det slog mig när Ida sa "Jag hatar att vara 94:a" haha tänk Ida, det kommer du att hata tills du har fyllt 20! IT SUCKS!
Äsch vi kanske åker in tills tan och äter glass på bosses och hyr en film nu! verkar som så! myyys!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0