How....

to save a life... Klingar från datorn medan jag gör allt för att kvällen inte ska ta slut och samlar kraft för att ta mig ner till duschen! Inte illa höhö
Första dagen i skolan, var precis som jag trott som första dan i skolan, höhö! Fast lite bättre inställning kan man ju i och för sig ha! Men vafan palla så att säga. Glada humöret kommer när det kommer ( och försvinner när det försvinner)
Körlektionen kvart i 9 gik väl hyfssat men haha jag har problem med högerregeln.... oc speciellt mycket problem mitt inne i vasastan... Yttre ring är mer min grejj, lätt och välskyltat! Haha men nej jag måste skärpa mig körkort behövs innan jag går under ute i nykil! Dagen fortsatte i alla fall med Matte C höö och mellis med viktor och sen Teorilektion på magnussons! Lala askuligt:D

Nej men vafan! Nu ska jag duscha! Två låtar har redan spelats dvs. 6 min har gått! waaah livet passerar revy, snart är man gammal pensionär! -->

pussssssssssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0