ÅPEL ÅPEL ÅPEL!!

Till att börja med vill jag bara reda ut en sak...
Vem var det som kommenterade mitt inlägg med där jag skrev Åpel?
Jag vet att det stavas Opel men det är lite enternt sådär... på raggarspråk är Opel - Åpel fan :P höhö

Ibland undrar jag hur jag kan vara som jag är....
Om jag itne tycker om sättet jag beter mig på så borde det vara enkelt att ändra på sig.. eller? jag hatar att vara arg, det är absolut det värsta jag vet.. förlåt mig...igen.....
Jag måste nog verkligen ta tag i mitt liv! Inte gråta 2 ggr / 15 min xD, ta dagen som den kommer och verkligen inte hetsäta bara för att det är gott... Om jag skriver om det så kanske det blir lättare att ha pli på mig själv! Får helt enketl försöka! (nu suckar säkert många men hhah vafan..)


Minns du den tiden? .... Det löser sig, jag lovar <3



 


Kommentarer
Postat av: Ewa

Jag minns så gumman! <3 borde ta tag i allt, skapa lite kraft :)

2009-03-25 @ 13:44:34
URL: http://ewwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0