Återigen söndag..

Helgen har varit otroligt bra, men nu är jag ledsen att behöva säga att det faktiskt är söndag igen....
Till dig som njuter av de sista timmarna, som inte vill tänka på morgondagen måste jag tyvärr säga:
 " i morgon måste du faktiskt gå upp fastän du inte orkar & så måste du anstränga i dig fem hela dagar"
Ja, det är faktiskt sant! Men även fast vi alla vet det så tycker jag ändå att vi glömmer det jag nyss skrev och faktiskt njuter av dessa sista underbara timmar!

Nu sitter jag i allafall här i min säng med datorn i knäet, nyvaxade ben, matteboken och samh.anteckningar bredvid mig. Efter en helg fylld med högskoleprov, balträning, "vuxenpoäng", kalas, träning, sömn och tv måste jag nog faktiskt kolla lite på samhällskunskapen och kanske även ta en titt på matten. Det enda som gör det hela lite mindre jobbigt är att v'äntaskakolla 9 ljus är tända i mitt nedsläckta rum! myyyyyyys <3 Just det! Igår var det ju Earth Hour! Någon som släckte ned? Själv var jag inte inne i huset så mycket så jag vet inte om vi släckte.. ILLA!  (Å andr sidan har jag ju släckt nu)
Men fränt i allafall att Operahuset i Sydney, OS-stadion i Peking?? och Globen släcktes ned! mer sånt tycker jag!

Men nu ska jag nog ta och kolla lite på matten o Samhk. bli rnog bäst så!
        för att se fler bilder klicka här !
/pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0