Christine äger kanal 5

Haha sitter i min sägn här igen med datorn i
 knäet och tvn på framför mig!
Haha ser på Christine, en riktigt klockren  serie! Helt otroligt bra!
Det är så synd om henne men cool är hon i allafall!
Den här gången är hon ensam hemma för första gången på länge och inget
går som hon tänkt sig, just nu sitter hon fast i en toalett! haha så himla söt!

Annars så ska jag faktiskt klippa mig i morgonm! Håret är otroligt slitet men den här gången vill ja inte ta bort det! VILL HA LÅNGT HÅR TILL BALEN... även om det är önsketänkande eftersom aatt mitt hår inte är konstruerat att bli långt! Men varför inte? Mamma kunde ha långt hår utan problem och pappa har tjockt hår som tusen! och hög tmed för den delen haha! Huuuuuuuuuuur??
aja färdigklagat! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0