Ett inlägg mina vänner!

Jaa, här kommer ett inlägg till alla ni som tjatat och tjatat!
- det var ju ett tag sen!

Svårigheten med att skriva nu efter så lång tid är dock att jag inte har någon aning om vad jag ska skriva! Så inlägget blir som en uppvärmning och inte alls värd att läsa egentligen....
så om du har nåt annat du borde göra- gör det istället!
¨
Har äntligen fyllt 18 år! Mohhaa äntligen! fast, varför måste det vara så att alla vill inte på Platens nu..när inte jag kommer in! Nae det är faktiskt orättvist! Kanske ska börja umgås endast med 91:or, så det blir på sama villkor!
Aja, sen har jag tagit körkort! ÄNTLIGEN! 10 mars klarade jag uppkörningen och körde ensam i en bil för första gången någon timme senare... Det blev Davids "underbar" Åpel! Som inte ens har en fungerande hastighetsmätare.. Men vad gör man inte för Äna som ville ha skjuts till gymmet?! ;)

En annan sak värd att nämna (enligt mig själv) är att David och jag har varit tsm i 1 år och 2 dagar nu :D OCH att han kom hem igår efter ungefär två veckor i Sälen/Åre! Gud vad jag har saknat den mannen <3 Men jaa det blev ett kärt återseende i allafall! Det blev även ett positivt  besked på en viss front.. hoppas det fortsätter positivt....

Yes det är min uppdatering! Otroligt givande - men förhoppningsvis blir det bättre nästa gång! höhö
hugsandkissesurstrulylinnéatrosell

Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen back på bloggfronten linnéa, hejaheja:D

Men du Åpel??? haha, stavas ju Opel ju..HALLÅ!!!!;)

2009-03-23 @ 13:10:30
Postat av: anna

hon som kommenterade innan har ingen bar koll på Åplar!!! Och positivt låter ju jävligt bra azz;)

2009-03-24 @ 17:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0