Framtida Biolog?

-NEJ TACK!??!
Har varit på Linköpings Universitet hela förmiddagen.. Rätt intressant men komplicerat! Skulle nog kunna tänka mig att bli biolog, kanske, i ett annat liv eller så! För intressant är det faktiskt! Han som höll i hela grejjen var väldigt smart, så skulle jag också vilja vara. Dessutom verkade han trevlig och vältränad, man måste inte vara nörd för att jobba på Universitet, positivt!  jag har verkligen inga fördomar

Annars så har jag verkligen vaknat på fel sida idag! Helt otroligt jobbigt! Vill bara vara ensam och lyssna på musik, kanske gå en promenad eller något! Plus att jag har glömt mina glasögon hemma så det här är riktigt jobbigt! Ska nog sluta sitta vid datorn!



Sommartid, måndag, vaknat på fel sida, ont i magen av maten---------- JAG VILL HEM OCH SOVA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0