sista för idag!

Jaa, Jag har verkligen blivit en riktigt hejjare på det här med blogg!
Haha vad kul! eller?.. aja om inte för andra så för mig i alla fall! Riktigt bra om man lägger upp bra låtar/bilder/recept som man sedan tappar bort eller glömmer, då finns de ju alltid där någonstans! Men det här blir i allafall sista inlägget för idag! höh

Sedan English C så har jag ju faktiskt hunnit med en hel del! Jag känner mig sååå tajt med killarna nu, hmm eller kanske lite mer mobbad men det är bättre än inget! De tröttade ut mig rejält för på Sportis lite senare höll jag på att somna på en bänk 10ggr! Tur att träningen piggade upp mig!

Men nu sitter jag här ensam hemma hos min "man" i stan och väntar på honom..
Ibland blir jag allt irriterad, speciellt när han planerar dubbla saker hela tiden! Senast han hörde av sig höll hans mobil på att dö och han bad mig ta sig till honom på något sätt, knacka på hos grannen och be om nyckeln! Tur för honom att Emelie kunde skjutsa mig för annars hade jag fått gå i 30 min iklädd shorts! Så jaa tur i oturen! Men när han hörde av sg vid 7 sa han att det skulle ta 45 min... Det har nästan gått en timme nu, men som sagt tur att jag inte är ute i shorts i allafall! Kanske ska gå ner och kolla på Medium sen.. :P

Skönt i allafall att jag har sovmorgon imorrn! tandis och börjara sen vid 12.. nice!
och GRATTIS TILL LOUISEFIS!!!!! hon tog nämligen körkort idaG! WEHOOO
CONGRAAAAAAAAAAATZ!!!!!!!! asbra, då kan du va i skolan och pilla mig i håret istälet för att ha uppkörning o grejjer ;)

aja nu ska ja dra o vänta på den där.. :P
pusspuss

Kommentarer
Postat av: jessica '

svar: jajo. jag är modegalen! men alla har ju inte dom summorna som kenza har tyvärr :/ annars så. :D

2009-03-26 @ 20:54:19
URL: http://jeessica.webblogg.se/
Postat av: Leia

Söt pressbild.

2009-03-26 @ 21:19:49
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: amanda jaao

hejja linnea som börjat blogga igen :D !!

2009-03-27 @ 09:24:33
URL: http://greklock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0