söker du jobb?

Ja, ja, ja, ja!
eller nej det gör jag ju faktiskt inte för tillfället! Illa är det, ritkigt illa! Något sommarjobb borde jag faktiskt skaffa mig, annars får jag faktiskt ingen inkomst på hela sommaren och det är inte alls bra! Frågan är bara vad jag ska göra?  Ska jag kanske försöka skaffa ett telefonjobb, eller vad ska jag göra? Är rätt sent ute som vanligt, men det är bara för att jag aldrig gjort det här förrut, fy jag är lite bortskämd med sådant här!

Funderar på att ringa och kolla upp ett gammalt jobb, borde nog kanske göra det? Äsch jag vet inte vad jag vill! Jobba i Norge vore ju faktiskt kul, men med vem och hur och kommer det verkligen bli så i så fall? Mycket frågor!

Jaja, svenskan och matten är i allafall avklarad det är ju något positivt mitt i alltihop!
Nu ska jag klä på mig lite vettiga kläder och fara in till resten av Linköpings befolkning och ha lite sportis med mina små barn och sen blire träning! hmm.. undra vad de små barnen ska få göra idag.. måste hitta på något kul! VAd tyckt ejg om när jag va liten?
aja wish me luck!

pususpuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Norge it is Linnéa. Här i Sverige finns det ju inga jobb.I oktober åker vi...du följer väl med ?:D

/negergrisen

2009-03-31 @ 14:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0