Tandis på en fredag!

It's Friday, do the wave!
jaa det där uttrycket har verkligen blivit vardag! Att Engelskaläraren sa det varje fredagslektion på högstadiet har nött sig fast i huvudet! Hon var allt en bra lärare hon! 

David kom hem igår sen... tpy 1 h senare än vad han först sagt.. och tydligen had ehan inte åkt bort för att kolla på bil åt en kompis utan sig själv, jaa så nu har han en ny bil igen, en så kallad, helt okej som den är men han har ju andra planer... Kvällen var i allafall konstig jag var väldigt lättretlig! Somnade som ens tock vid elva, påklädd och utmattad medan han satt vid datorn. Vid 01.00 ringde hans pappa och ville bli hämtad efter arbetsfesten, så jag följde med och somnade ute i Ljungsbro vid 2-tiden.. tur i allafall att det var sovmorgon idag!

För första gången någonsin låg jag kvar till det bara var 35 min kvar till dess att vi skulle åka.. Men det var trots allt inte världens härligaste sömn i en 90-säng.. Men till tandläkaren bar det av iallfall! INGA HÅL! :D men däremot är det lite irriterat vid minlåtsastand så jag måste använda tandtråd lite oftare höhö.. kul var det i allafall att ja och DAvid lekte gifta och följde med in haha funny...

Nu sitter jag i skolan, har varit här en timme men får sluta nu! Ska väl ta davids fina ÅPEL till stan och hämta upp honoom sen ajja vi får se..  JUST DET! måste även säga grattis till min underbara ANNA som fått tillgång till sin lägenhet nu! Där ska jag bosätta mig tror jag :D wihooo
/pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0