Tv4 - Spårlöst

Jaa, här sitter jag halvt avklädd invirad i mitt täcke och tittat på Spårlöst på TV4.
De letar efter Christian Günther som verkar vara personen som letars pappa, har precis tryckt på så jag är inte så insatt.
Nu ska de äntligen återförenas efter 40 år!
Tänk egentligen hur det skulle vara att inte veta om vem någon av ens föräldrar var! Jag uppskattar inte mina fräldrar tillräckligt mycket! Jag älskar er!

Träningen gick bra i allafall och nu har jag fått veta att jag kan ta bilen in i morgon vilket är otroligt skönt eftersom jag har sovmorgon till klockan 12.00! så himla skönt!  Och sen på onsdag ska jag klippa mig, otroligt välbehövligt!

Men sommarjobb då? Hur ska jag egentligen göra i sommar? Kanske borde vara bra att ha ett sommarjobb! Vad händer i mitt liv! Jag orkar inte, men jag borde nog.. måste ta tag i det här!
Men i fredags fick vi i allafall vår barnbok,,, dock inte den på bilden! projektarbetet har nästan gått i land, allt leder mot sitt slut och snart är det studente :D eihoo!
nu ska ja sova så jag kan gå upp tidigt imorrn :D
ss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0