What a night!

Jaa verkligen! 
Sitter här i min säng med min kära syster Ida och kollar på Grey's Anatomy! Just nu håller de på o kramas.. hahah det där programmet är ju faktiskt helt vrickat! Precis som Desperate Housewives, helt vrickat! och askul!
Hoppas Dr Shepherd friar och Grey säger jag i så fall, de är ju faktiskt väldigt söta de där! Men jag undrar alltså, hur kom man på serien, alla har psykiska problem, alla förrutom Dr Shepherd han är BARA genomsnygg hela vägen igenom! uhlalala!

Jag kanske borde försöka övertala David att han ska söka till läkarprogrammet istället för att söka till Industriell Ekonomi. Fast haha patienterna skulle nog inte klara av honom! äsch jag älskar honom ändå den där pratkvarnen! Nae men nu är det ett moment på sjukhuset som tyvärr blev avbrutet av en brud, what's going on??! OH oh! o nu är det reklam också! så jag kanske borde gå o göra nåt vettigt!
här kommer en snyggingbild ... ENJOY!
//pusspuss


Kommentarer
Postat av: maja

så irriterande att hon hittade rosenbladet under kudden i slutet på gray's anatomy avsnittet :)

2009-03-26 @ 17:44:03
URL: http://fourworlds.blogg.se/
Postat av: anna

sorry han är redan tagen. av mig. det.är.min.man.

2009-03-26 @ 17:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0