Studentskiva!

Hej hopp!
Sitter i fiket i skolan och har svenska. Började med uppgiften igår när jag satt och väntade på bättre tider i skolan så jag kan slappa med gott samvete! Uppgiften är i alla fall att vi ska skriva något med rubriken "12 år av väntan" , väldigt spännande!

Tänkte skriva lite om studentskivan i fredags. Utklädningen blev som sagt helt okej, även om en trodde att jag var en blomma. Men jag tror ändå att många förstod vinken, eller? Kvällen var mycket trevlig med tävlingar, god mat och trevligt sällskap. Tyvärr började folk droppa hem vid 12-tiden, kanske inte helt oförståeligt med tanke på att det började 6 men lite tidigt var det ändå. Själv stannade jag kvar till tjugo i två och det var även då de flesta gav upp kvällen.

Dagen efter är en historia i sig....


Men här komer i alla fall några bilder från kvällen!

         

       

jag  var Lisa Simpson... inte en blomma... så ni vet:P

Kommentarer
Postat av: isabelle

Haha härliga bilder :)

2009-08-15 @ 21:54:09
URL: http://nak3n.blogg.se/
Postat av: louise

VÄNTAR PÅ ETT NYTT INLÄGG LINNEA;)

2010-02-13 @ 19:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0